nav-right cat-left
cat-right

אנטנות | אנטנה לעידן פלוס | אנטנה חיצונית

אנטנה חיצונית לקליטת שידור דיגיטלי קרקעי

היום יותר מתמיד אנו מחדשים ומתקינים אנטנות פרטיות ומשותפות לתחום הדיגיטלי עידן פלוס.

יותר ויותר בעלי דירות פרטיות ובתים משותפים "ערים" לטכנולוגיה המאפשרת קליטת ערוצים ישראלים ללא תלוי בחברות הכבלים או הלווין, אפשר לומר מילה טובה למשרד התקשורת על הפרסומות שהם מקדישים לצורך כך כדי להביא למודעות רחבה מאוד.

כיום כאשר חברת הכבלים הוט הורידה את הערוצים האנלוגים מחבילת הבסיס שלה, מה שאומר שלא ניתן לקלוט ערוצי כבלים ללא ממיר דיגיטלי מתאים של חברת הוט, יותר ויותר אנשים עוזבים את הוט  ומתחברים לאנטנה דיגיטלית פרטית, גם בגלל מחיר החבילה.

לא מעט לקוחות שהיו מחוברים בצורה עקיפה להוט על ידי חיבור לאינטרנט או לטלפוניה, היו "נהנים" גם ממספר ערוצים אנלוגים בניהם גם הערוצים הבסיסיים לדוגמא ערוץ  22 10 11, אך עם המעבר לשיטה דיגיטלית אפשרות זאת ירדה ואינה עוד. לכן בתקופה זאת של השנה אנו נותנים מענה להמון וועדי בתים משותפים בהחזרת האנטנה המשותפת לעבודה. בחלק מהבניינים, לא נעשתה תחזוקה שותפת במשך השנים והאנטנה ההסטורית אינה פעילה עוד. יש לבצע שידרוג לתשתיות והן לאנטנות הנמצאות על גג הבניין.

בחלק מהבניינים הורידו את האנטנה המשותפת עם השנים וכעת לא מעט בניינים מחזירים את האנטנה לעבודה פעילה.

ישנם בניינים שבהן האנטנה עובדת אך לא תקינה ואנו מגיעים בודקים ופותרים את הבעיה בכל מקום.

פעולה זאת בעיקר נובעת מהעובדה שמשרד התקשורת הודיע על כוונתו להמשיך בדרך הזאת ולהביא לכמות של 18 ערוצים בסיסיים ללא תשלום כלל וכלל.

לאחרונה התבשרנו כי ינתן זכיון לחברה חדשה להתחרות בחברות הכבלים והלווין באמצעות האנטנה הדיגיטלית ולהציע ערוצים משלה במחירים שווים לכל נפש… הדבר עדיין לא נחתם אך נמצא על השולחן כמו שאומרים.

אחת הבעיות כיום היא רמת האנרגיה המתקבלת מהאנטנה של הבניין, ישנם בניינים אשר רמת האנרגיה שתוכננה לפני שנים הספיקה לטלוויזה אחת בלבד, נכון להיום בלא מעט בתים ישנם מעל 2 מכשירים ויותר ולכן יש צורך בתיכנון מחדש ותיקון רמות הסיגנל בקומות הבניין בהתאם לגודל הבניין עצמו.

התקנה אנטנה לעידן פלוס:

דוגמה להתקנת אנטנה מוגברת לקליטה עידן פלוס לבית פרטי

antena for edan 1

antena r

 

לכל אלו אנו נמצאים כדי לתת לכם שירות אמין, מקצועי ואיכותי למשך שנים רבות.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת וכל שאלה.

טל: 0542270124

משה חייק

מור תקשורת

אין תגובות »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment

יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.